733

jag har haft en så fin dag. jag var lite rädd igår eftersom att jag mådde så himla dåligt på kvällen, att det skulle hålla i sig till idag. men jag sov ut, vaknade inte förrän halv elva. såg till att få i mig mat och satt i soffan och slötittade på keeping up with the kardashians (orka). 
 
jag hade ju matte idag. vi ska ha prov på tisdag och hade därför bara repetition idag. tog mig iväg men spårvagen var sen och sen körde den fel och när jag väl var på rätt spårvagn påväg var det för sent. jag hatar verkligen att komma för sent, då skippar jag det helst helt och hållet. så jag satt kvar när spårvagnen stannade vid skolan och åkte vidare ett par hållplatser till istället. jag åkte till martin och satte mig där och pluggade. jag pluggar faktiskt så himla mycket bättre hos honom. efter ett tag (typ när det började gå dåligt) gick jag in till honom och la mig i sängen. han satt och spelade. han var så himla fin. snygg och glad och rolig. jag vet ju att det alltid är bättre precis efter stora bråk. speciellt om det har varit sådär på gränsen till avslut. jag antar att det har att göra med dels alla stora känslor som luftas, men också att man inser vad det är man skulle förlora. jag menar igår när han var har hade vi helt fantastiskt sex, vilket vi typ alltid har när vi har bråkat. och idag ville jag hela tiden vara riktigt nära. och det har jag inte känt på ett bra tag med honom..
efter ett tag stängde han av och kom och la sig bredvid mig och så såg vi en film. jag har varit så himla skeptisk mot det där med att kolla på film det senaste, för jag kände att det var allt vi gjorde förut. men nu unnade jag mig att slappna av och njuta av att ligga nära, titta på en halvkass svensk romantisk komedi och koppla bort allt viktigt. efter filmen gjorde vi mackor och åt i hans säng. det var så fint. det var precis så som det brukade vara. 
vi satte oss och spelade sims tills jag skulle gå. då ville jag aldrig gå. vi hade så himla kul och jag ville bara pussa på honom hela tiden (fast jag hindrade mig själv en del).
 
och när jag kom hem var min storebror hemma. jag har vetat att han var påväg hem, men ingen har vetat riktigt när han skulle komma. men nu satt han där, vid matbordet som att ingenting hade hänt. å vad jag har saknat honom. han var ju borta från början av februari till min student, och sen var vi hemma tillsammans tills juli. sen åkte jag till frankrike och han till jönköping i en månad var. sen hade vi en dag och sen åkte han till barcelona. och där har han varit sen dess. så himla härligt att ha honom hemma. 
 
imorgonbitti åker jag och min mamma till stockholm. vi kände att vi ville komma iväg lite. jag tror att det är svårt tillochmed för mig att förstå hur stort det här är. JAG föreslog att VI ENSAMMA skulle ÅKA IVÄG i TVÅ dagar. det är jättestort med tanke på att vi har haft ett kallt krig hemma sen jag var elva egentligen. nu börjar det äntligen bara bli bättre och bättre. det stora var väl egentligen när jag flyttade hemifrån förra året. efter det blev det bättre. det klart att det varit kasst även efter det, men det har alltid varit bättre. så detta är ett stort kliv. jag hoppas att det blir bra, och jag hoppas att hon bokat två sängar och inte dubbelsäng, för så redo är jag inte än. vi kommer hem sent lördagkväll. ska bli skönt att komma bort lite. även om det verkligen är lite. men det kanske är lagom för oss. 
jag ska ta med datorn och försöka få en del plugg gjort på tåget. då har man ändå inget bättre för sig och man är rätt låst i ett antal timmar. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0