736

har känt mig konstig hela dagen idag. igår skrev jag en lång lista med småsaker jag skulle göra idag. knappt något av det blev gjort. jag har varit rastlös med ändå orkeslös. jättetrött hela dagen trots att jag sov okej. ont i huvudet har jag också. dessutom tror jag att jag sträckte ryggen igår när jag och martin hade sex, så nu har jag svårt att böja mig och vrida mig på vissa sätt. värdelöst. har varit ledsen hela dagen. liksom tyst och instabil. tänkt mycket. fastnat i oviktiga minnen. lagt för mycket energi på detaljer. 
jag har vairt irriterad på allt också. på alla, på mig själv, på tvprogram, på kylan. men framförallt på mig själv. jag ska försöka ta tag i att bocka av några delar av listan imorgon istället. försöka göra de minst psykiskt krävande (dvs inga skolarbeten med andra ord). imorgon kväll ska jag ut med karin och asta och joel. det kan nog bli trevligt. på lördag ska jag hem till anton och aron och pontus på lite fest. på söndag ska jag hjälpa mormor att servera. helg med en massa roligt inbokat, men ändå. sorgen. jag vet inte var den kommer ifrån och jag vet inte när det tänker gå härifrån heller. jag känner mig bara sorgsen. ledsen. jag känner mig dålig. tänker helt fel. 
 
nu ska jag ta en huvudvärkstablett och sen ska jag bädda ner mig i min säng och lyssna på harry potter. rutiner!

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0