711

jag är så rövigt deppig nu för tiden. idag har varit en dimma av dumma tankar och sömn. 
var dock och träffade madde förut. sprang lite ärenden och fikade. jag älskar henne av hela hjärtat. i hela kroppen känns det. min madeleine. 
imorgon ska jag på fest. har en känsla av att jag kommer att bli jättefull och göra något dumt. jag känner mig instabil. jag tror att mamma märker det också för hon sa till mig flera gånger att jag skulle ta en taxi hem. 

egentligen vill jag hem till martin. jag vill att det ska vara bra. jag vill att vi ska vara vi. jag saknar honom. jag vill vilja krama honom och lukta honom i halsgropen. jag vill vilja ty mig till honom. jag vill att han ska vara stark för mig nu när jag säckar ihop. jag vill att han ska vara den där axeln som jag kan säcka ihop mot. jag vill att han ska ha energi att hjälpa mig upp och jag vill vilja ta emot det. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0