657

och har bråkat ännu en gång med martin. och jag känner att för varje gång tar det lite längre tid innan det känns bra igen. och för varje gång försvinner en liten del av glittret i ögonen, en liten det av vår bubbla trasas sönder och vi orkar inte riktigt laga den sen.

på kvällen bjöd han mig på pizza och sen promenerade vi hem. idag har det varit bättre. faktiskt. lättare. jag var på matten på morgonen och sen möblerade vi om i hans rum. och just för att vi gjorde något, bråkade vi inte.

nu är jag påväg till stan för att träffa eva. det var så längesen och hon är mig så kär. och ikväll ska jag hem. sova hemma i min säng. ensam. lite skönt faktiskt.


avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0