662

mår faktiskt förvånansvärt bra idag. sov helt okej inatt, förutom att jag behövde springa på toa och kissa ut droppet en gång i timmen. idag har jag mest legat i sängen och sen soffan. ryckte bort alla elektrodklistermärken och tog en dusch. har bäddat rent i sängen. och borstat tänderna flera gånger (en gång ramlade det ut en KÖTTSLAMSA, fy!!!!!!!). det ser faktiskt okej ut. jag kan prata, men inte riktigt le helt utan att det gör ont. har även 232835395987 stygn som spretar, vilket är rätt fult, men det gör inget. är så glad att jag snart är klar. efter drygt tre år av PAIN, tandläkare som STÄNDIGT gjort fel, glömt bort, klantat sig, fyra operationer, är jag snart klar och kan le och äta som en normal människa. kunde gråta av lycka.

karin kommer hit snart. har inte träffat henne på jättelänge, ska faktiskt bli mysigt. vi ska väl gosa, jag kanske häller i mig lite youghurt eller kräm eller gröt (ca allt jag kan äta) och titta på eva och adam i sängen. och så sova. mycket och länge.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0