664

oj vad vi har konsumerat. känns sådär. men lite kul. den största anledningen till att jag gillar att göra detta är för att min mamma ser så glad ut. hon blir så glad av att vi spenderar en hel dag tillsammans utan att prata om skola, vikt, ångest eller psyk. och det är fint.

imorgon ska jag till matten på morgonen. jag skolkade ju sist.. det FÅR inte bli som med allt annat i mitt liv. jag gör det helhjärtat några gånger och sen försvinner det från mig och jag slutar mer och mer. sen när jag kommer hem ska jag sätta mig och plugga på kongo. göra kanske tio instuderingsfrågor.
och så ska jag ringa skatteverket och sen posta iväg mina anställningsavtal, det har gått alldeles för lång tid (bra!! verkligen bra!! nu har du gett ett bra intryck!!! åh)

på kvällen ska jag träffa martin. han kommer hit. det ska bli mysigt. vi har inte setts på typ fem dagar. mycket för att vara oss.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0