665

blev jättedeppig helt plötsligt. 
jag var på matten, men herregud vad svårt det var att koncentrera sig och att ens vara vaken. kom hem, la mig i sängen och tittade på bridget jones (oj vad jag älskar den kvinnan och oj vad jag identifierar mig med henne antagligen ca så mitt liv kommer se ut förutom det lyckliga slutet om jag inte hinner dö innan) gjorde lite matte (men ingen kongo för jag är eb) och så ringde jag skatteverket + postade brev. tog en promenad och städade rummet lite. tog en lång dusch. har läst massor. patetiskt? ja. det är allt jag lyckats åstadkomma idag, och om jag ska vara ärlig - det är typ mycket för att vara jag.
 
martin kommer hit sen. inom en timme antar jag. är inte alls sugen på det egentligen. alls. längtade massor efter honom igår, men nu känner jag mest att jag vill vara ifred. MEN, jag ska inte gräva ner mig. imorgn ska jag försöka plugga lite kongo. (femton instuderingsfrågor. jag måste) på torsdag och fredag är jag volontär på en konferens om fattigdom. herrejävlar vad tråkigt mitt liv är. jag vill bli FULL, och göra något DUMT och ragla omkring på stan och HÅNGLA med fulingar och sen SKRATTA. det vill jag. men jag har inga pengar till det + är fortfarande såpass nyopererad att det är en dum idé. jaha.
 
hoppas att ni har lite rockigare liv än mig just nu. för detta suger. går bara runt och väntar. bara det att jag inte har något att vänta på. har noll pengar och noll livslust. känner mig som världens sämsta vän och världens sämsta dotter och världens sämsta flickvän och världens sämsta SYSTER herregud min bror har försökt komma i kontakt med mig APlänge, men jag tar inte tag i det. min fina storebror. 
å varför är jag sämst!??!

avtryck;
Postat av: glassis

du är inte sämst har aldrig varit.

2013-09-11 @ 20:08:26

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0