667

mår jättedåligt. som vanligt när jag blir sjuk blir jag i princip dödssjuk. inga mellanting. har alltså fortfarande ont i munnen efter operationen (det var en vecka sen idag) tar ipren för det, och har därför fått magkatarr, som jag alltid får. lite väntat, men jag glömmer alltid bort hur fruktansvärt det är. har vaknat varje natt och gråtit av smärta sen det satte igång. jag har ju ca jättehög smärttröskel, men detta är så fruktansvärt. har dessutom fått ont i halsen. så kan knappt svälja. (=kan inte bita av något/tugga pga tänderna och kan inte svälja pga halsen, dvs jag får inte i mig någon näring vilket betyder att jag typ aldrig kommer att bli frisk) jag har dessutom fått nackspärr på detta. och ärligt, det känns lite som att min bröstkorgsinflammation är tillbaka. (och för att bota det ska man äta? ipren!) och så fort jag ställer mig upp och gör något (duschar, tömmer diskmaskinen, går från soffan till sängen håller jag på att spy.
 
JAG ORKAR INTE DETTA. 
inte nu, inte nu när jag kan få jobba, och inte nu när jag har ett prov nästa vecka och ett nästnästa, inte nu när jag ju skulle sätta igång med allt och ha lite medvind i starten så att resten blir enklare sen.
jag är så jävla trött på att vara jag.

avtryck;
Postat av: glass

hujeda mig, håller tummarna för att det INTE är tillbaka i bröstkorgen i alla fall & för att du ska bli frisk snart & usch stackars dig. jag far till spanien/familjen imorgon. känns sådär. är i mitten av en liggerhelsthemmaisängen&blundar-period. jaja. får la sitta & blunda på planet då. eller nått. äeh lipgrinlip.

2013-09-14 @ 14:20:35

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0