669

och vet ni vad jag har gjort?
jag har skapat en intagram. eller alltså. en till. jag har redan en fast med bara glada bilder. så nu har jag skapat en där jag kan lägga upp sånt som inte är positivt, sånt som jag inte vill att somliga av mina vänner ska se. 
jag har inte lagt upp något än, men jag har en känsla av att det kommer komma en del framöver. jag ska testa iallafall och se hur jag känner med det. så om någon av er vill se mer av vardag, bilder då, så kan ni titta där. djupet_ heter den. tänkte att den skulle ha lite samma funktion som bloggen fast med bilder och inte ord, därav namnet. sen får jag se hur anonym jag kommer att vara där, just nu är den såndära privat eller vad det heter, men jag får se hur jag gör. 

avtryck;
Postat av: glassen

lägger till, vill se djupet_
<3

2013-09-14 @ 21:07:25

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0