672

drt var fint hos anton. men ganska stereotypt grabbigt. typ öl, kött, poker och tv-spel. tog dock på mig att ta diskussionen när dom var sexistiska. 

jag martin och timmie åkte hem till martin i stan och sov där. igår var jag jättejättejättebakis och det blev bara värre med dagen. tror inte att det bara var ölen. låg och slappade och tittade på film och åt flötig mat hela dagen. fast jag fick lite plugg gjort faktiskt. 

idag har vi gjort typ samma sak som igår. nu är jag på väg hem och ska plugga lite mer. så kanske martin kommer till mig ikväll.

jag vet inte hur jag känner med det där. med oss. det är allt oftare det känns svårt. men nu känns iallafall dom fina stunderna fina. jag tror att det är bra att vara med andra. nu i helgen har det varit folk omkring och sen timmie. och det var bra. vi är gladare på varandra då. 

har varit lite deppig hela dagen. hoppas att det gå över. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0