793

jag var ute igår. det blir väl minst en gång i veckan nu för tiden. martin kommenterade det när vi sågs för ett tag sen, att jag går ut mycket mer nu. och jag vet ju det. jag har alltid druckit mycket mer när jag känt mig ledsen. och just nu känner jag mig väldigt vilsen. jag försöker hitta tillbaka till något form av liv utan martin. problemet är ju att senast jag var utan honom var jag jättedestruktiv. det är den enda jag har att gå tillbaka till. och det är egentligen enklare att dricka lite för mycket lite för ofta - än att försöka hitta något nytt att leva. 
jag är ju oftast ute med gamla klassisar. och dom är så fina. gänget. jag blir så glad av att vara med dom. igår var jag ute med karin och lovisa och joel och kristoffer och johanna. vi var på muchacho som vanligt. sågs ganska tidigt, vilket gjorde att jag slutade dricka ganska tidigt (blir ju kalasfull efter typ två öl...) så idag är jag inte alls särskilt bakis. skönt. jag ska verkligen försöka plugga lite nu. måste vara klar med en del saker. jag åker till indien om typ en vecka..

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0