794

det blev en två-dagar-i-rad. var ute i lördags också. med martin och patrik och timmie och tova. martin krisade lite. var ganska irriterad på honom. blev tillslut att vi åkte hem tillsammans. jag vet inte om jag hade så jättestor lust egentligen, det var mest martin som var på. och jag kände det verkligen på morgonen. störde mig mest på honom. 
det blev så himla tydligt när martin under kvällen frågade vad är det med dig egentligen? du är så sprallig, så knäpp. var kommer all energi ifrån? och jag insåg att, det är ju sån här jag ska vara. det är sån jag är egentligen. och jag tror att han förstod det också. att sen vi gjorde slut (hur hjärtskärande och fruktansvärt och saknadsfyllt det än varit) har jag blivit gladare. bland andra iallafall. 
 
igår var jag på cisv göteborgs årsmöte. anton var där. vi gick hem hit efter och fikade. han är verkligen så himla bra. fina fina fina anton. hann bli lite bakfull framåt kvällen och somnade tidigt. idag har jag gjort klart en idrottsuppgift, och ska försöka göra klart talet också. ska kanske dessutom träffa timmie. vet inte. jag börjar känna mig rätt stressad. vi åker på söndag och det känns egentligen inte som att det passar så bra.. å.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0