798

jag var ute igår. såklart. med karin på jazzhuset. träffade stina där, och det var ju faktiskt himla fint. hade en bra kväll. martin fanns ju tyvärr i tankarna. han betedde sig svindåligt. karin tog väl någon ful snapchatbild och -film på mig och skickade till alla. och ja hon har martin, och ja han blev svinarg. alltså, förlåt men det var så jävla patetiskt. han smsade mig flera gånger. 
"om du inte vill ha någon kontakt med mig mer kan du väl snälla be dina polare att inte skicka glada bilder på dig. vill helst inte att du ska rub it in"
"fan ta dig. det här är fan inte roligt"
"jag vill att du ska må bra. alkohol hjälper inte alltid. hejdå."
 
och till karin blev det krig på snapchat. hon sa som det var. sorry, tänkte väl inte på att jag skickade till dig pga skickade till alla. (vi kom på det efter att hon skickat att det kanske inte var så smart). han var verkligen jättedryg mot henne, och skrev även till mig "jävla idiot" osv genom hennes snaps. alltså. jag och karin skrattade ju mest. fulla och lite sådär vi-bryr-oss-inte-om-något. 
jag svarade inte på något sms. ville väl kanske, men orkade inte mer bråk. fick ett sms till när jag var på g hem.
"förlåt för att jag överreagerade. ha det så kul ikväll. det var det sista." svarade inte på det heller.
 
hittade linnea på hållplatsen och hon spydde och mådde kasst, så blev att jag tog hand lite om henne. hoppade på en spårvagn och hoppade av den sen för att hon behövde tömma.. slutade med en taxi hem från linné. 
 
när jag vaknade imorse hade jag fått ett till sms från martin. jag var hemma rätt tidigt (ska ha matte snart), och somnade rätt fort, så hade inte ens sett det.
"förlåt för att jag smsar igen. karin svarar inte och jag ville bara säga att jag hoppas att du kommer hem säkert. vill också säga att jag planerar att flytta till england. ska snacka med en snubbe imorgon om en jobbmöjlighet i london som jag hoppas att jag får. isåfall flyttar jag om en månad."
JAHA. alltså sorry, men vad vill han mig. kan han DRA. trött på detta. trött på drama. 
jag är så jävla trött på att älta martin. jag är så trött på att det är allt jag skriver om och allt jag tänker på. har väl känt lite att gud förbjude om det även skulle vara allt jag pratar om. 
 
karin frågade väl lite försiktigt vad som hade hänt mellan oss igår (ganska förståeligt eftersom att hon blev jävligt indragen i det hela (sjukt oskönt gjort av martin)). jag frågade om hon tyckte att jag pratade mycket om det. hon sa nej. hon sa att et snarare var så att man fick dra det ur mig. det är ju skönt iallafall. jag tänker INTE vara den där tjejen som håller på och snackar ihjäl sina kompisar om en jävla snubbe. speciellt samma jävla snubbe. usch. inte ens bloggen får ju veta allt. hm..

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0