801

har gråtit hos mamma i kanske en timme nu. kände att det var lika bra att familjen får veta hur illa det är. jag är så otroligt ledsen för att vi ska åka just nu. jag är så himla ledsen för att jag antagligen kommer att dra ner deras resa. jag är så himla himla ledsen för att jag än en gång förstör en semester. jag är så otroligt ledsen.

jag vet att detta kommer att gå över. jag vet det. jag vet det. jag vet det. men det spelar ingen som helst roll just nu. just nu vill jag bara ligga i min säng och vara med mina kompisar. jag är så ledsen att jag inte kommer att kunna njuta av den här resan. för jag känner mig själv, och jag vet hur jag fungerar.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0