884

herregud. snart får det bli en heldag frmaför datorn. jag behöver få ur mig orden. så vad händer i mitt liv? samma som innan. fast jobb istället för skola, rutiner istället för spontanitet och någon annan istället för martin. (någon annan som i vem som helst egentligen. så kan det vara)
i natt är första natten på tre som jag sover själv. tomt på kudden bredvid mig och tomt i huvudet.
jag bokade tre möten på jobbet idag, men jag grät nästan på lunchen. 
jag ska försöka sluta fastna i mina tankar. jag ska försöka vara en sån där som folk tycker om. jag ska göra mitt bästa. (det är bara det att alla blir så jävla besvikna när det inte är tillräckligt bra, inklusive jag. det är därför jag hellre skiter i saker helt och hållet. men jag jobbar på det) 
imorgon ska jag antagligen träffa lisa och madde efter jobbet. om  jag orkar. om jag inte blivit sjuk (vilket jag är på väg att bli mvh sov med öppet fönster igår + klär alltid av mig när jag är full). på onsdag ska jag äntligen träffa carina. min världens bästa psykolog. 
andas.
saknade christin förut. minns ni henne? det gjorde nog inte jag. inte så som hon faktiskt var. inte allt det fina. (även om hon var ett svin sen. men vem fan är inte det egentligen?) 
"skuttar fram till ponken" "jag sover ALLTID topless" "nininana" "jag är en avskyvärd människa" "så kommer vi hem till dig. SOM AVATARER"
 
"mitt hjärtas dynamo"
 
i år är det YEAR OF THE SLUT med karin och max. istället. 
"min franska baguette" han sa faktiskt det senast i förrgår. 
 
jag har 33 olästa sms. jag ska ta tag i det. jag ska ta tag i så himla mycket. imorgon ska jag skriva en lista. mmm finns inget jag älskar så mycket som listor. å det ger mig sån tillfredsställelse verkligen. det ska jag göra. det och gå till apoteket och djupandas och byta lakan (!) och överleva. kanske hoppa över lunchen. 
ANDAS.
 
oklart. mycket mycket oklart. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0