887

vet inte var jag ska börja. vad vill jag minnas? vad vill jag glömma? (vad har jag redan glömt?)
MEN. josefkvällen då. en jävla milestone. jag var ledig från jobbet. det var en fredag. jag pluggade pluggade hela dagen på ett café. tränade med maddo. åkte hem. jag hade på mig en stor skjorta och kängor, endast. jag och madde möttes på centralen. gick till trädgårdsföreningen och satt på en filt med alina, linnea, allmoge och hanna. sen gick vi till post-hotellet. madde bjöd mig på världens dyraste öl (älskar henne) och jag och linnea spanade på ponetiella sugar daddies och skrattade. bella slutade jobbet och bytte om och vi tre gick till pelican (ew). jag är ju inte avenytjejen alls. menmen. kontakter är kontakter och vi gick före kön och fick gratis drinkar. en vidrig kille som gick i min brors klass på högstadiet (inte en av dom jag löste :----)) jobbade i baren och var sådär äcklig och är du en stoooor flicka nu? kräks. jag och madde drack fort och bella dansade. vi hittade inte toan och sen hittade vi AXEL som var TREVLIG och verkade rätt förvånad över att träffa mig men det funkade. vi gick därifrån och gick till lilla. en öl två öl tre öl och plötsligt satt han där. josef. vi bondade över den jättehöga och konstiga norsken på andra sidan bordet. jag skrattade åt honom för att han en kort stund tidigare hade stått och fått skit av sina kompisar (och jag hade tjuvlyssnat) för att han alltid gick hem med tjejer. madde och bella var någon annanstans. och vi pratade. jaha. han var 27, pluggade medicin. han sa att jag var söt. frågade om jag skulle med honom hem. och så bara BESTÄMDE JAG MIG. jag bara gjorde det. jag kände bara att nä nu jävlar. nu är det jag som går hem med den här killen. och så gjorde jag det. (ni som har följt med på bloggen länge vet att det är ett JÄTTEstort steg, och ni som har följt med på bloggen JÄTTEJÄTTElänge vet att det egentligen är sån jag är. sån jag var innan oscar.) och så kysste vi varandra en gång. han hade vast skägg och snälla ögon.
madde kom tillbaka, jag gick på toa. hon la till honom på facebook när jag var borta. sa till honom att om han gjorde något så visste hon vad han hette, och så kysste hon mig och gick. och så gick vi. först fram till hans kompisar och när dom log menande som att "vad var det vi sa", slog jag på den där äckliga charmen och sa att jag nog visste vad jag hade gett mig in på. (ps det visste jag inte) men han var snäll. josef var snäll, och det var det viktigaste för mig.  och sen hem till honom. spårvagn. bron. hisingen. skrattade. försökte lära känna varandra. minn inget. inte för att jag var full, jag var rätt nykter om jag ska vara ärlig (fast inte för nykter, för då hade jag inte vågat), men för att jag tänkte igenom alla tänkbara hemska scenarion. och helt plötsligt skulle vi av. träffade en kille på en cykel på vägen hem till honom. han skrattade åt oss med kärlek i rösten. 
vi kysstes en gång. kom hem till honom. han hade två rumskompisar. och då blev det konstigt hahaha. alltså jag trodde verkligen att det var ett tecken, ITS NOT MEANT TO BE du ska leva i celibat DU SKA EJ LIGGA. 
basically: en av rumskompisarna bråkade med sin flickvän och josef bestämde sig för att blanda sig i, vilket jag tyckte var ASkonstigt, men jag förstod sen varför. när josef var och pratade med sin kompis gick jag in till tjejen för hon grät så fruktansvärt och det gjorde så ont i mig. hon låg topless i sängen och verkligen extremgrät. helt förstörd. och där kom det "han slog mig ikväll. det har han aldrig gjort förut. alltså han är ju våldsam och framförallt när han röker, och han har varit hotfull tidigare, men han har aldrig slagit mig." och hon grät och grät och grät och berättade och berättade och jag tröstade så gott jag kunde. och så kom josef in och sa att hon skulle sova inne hos oss istället och jag ba JAPP no sex for me. alltså ok låter väl jävligt själviskt och det var inte alls på det sättet mer typ KOMISKT att lvad är oddsen och så just den här gången och just när jag verkligen hade satt på mig rustningen (eller kanske tagit av mig rustningen???) och tänkt att nu jävlar gör jag det (fuck you oscar). 
 
han bäddade ner amanda (som hon tydligen hette) i sängen och jag gick ut och pratade med madde. hon förstod precis det STORA skämtet i det. och sen gick josef och skulle prata mer med kompisen och sa till mig att jag skulle försöka hålla henne glad. och jag ba fuck it, gillar du att skeda och hon snyftade att det gjorde hon. SÅ HELT PLÖTSLIGT LÅG JAG OCH SKEDADE EN GRÅTANDE FRÄMMANDE FJORTIS I EN FRÄMMANDE MÄNNISKAS HEM OCH KLIADE HENNE PÅ RYGGEN OCH TORKADE TÅRAR OCH BA WHAT THE FUCK VAD GÖR JAG MED MITT LIV HAHA DETTA HÄNDER INTE (förutom att det är så JÄVLA typiskt mig och dom jag berättat det för har ju garvar och ba: aja händer det någon händer det dig. 
och så kom josef in. la sig bredvid oss. och så låg vi så. vi tre. -*gänget*- (skoja.)
och så berättade han bajshistorier för oss så att vi skrattade och helt plötsligt kände jag att det ändå var helt rätt. hur sjukt och kontigt det än var, var det så jävla bra. han var så fin. som lagt sig i för att han hade på känn vad som hade hänt. som INTE prioriterade att få ligga framför att ta hand om sin rumskompis flickvän. som berättade jättepinsamma historier för att göra henne glad även om jag låg precis bredvid. jag kände det verkligen där och då at det var bra. faktiskt. så gick hon ut för att göra något. och så hände det. vi hade sex. det gick så bra. det gick SÅ bra. alltså ingen ångest. NOLL tankar på varken oscar eller martin. och så kom amanda tillbaka och så gav han mig en tandborste (hallå snäll kille eller??) och så somnade vi. eller jag tror att vi eventuellt hade sex i köket först. vad kan klockan varit då? fem kanske? någon gång under morgonen gick amanda. och så vaknade jag och josef. hade sex igen. sen låg vi så. jag har ingen aning om när jag kom hem dagen efter. men vi hade hunnite med att ha sex flera gånger, jag hade KOMMIT (!!!!) vi hade tittat på och pratat om harry potter (han var också nördig, men jag tog priset och han var imponerad) vi hade hunnit bränna igenom feminism och hur han var när han var i min ålder (vilket var... åtta år sedan..... ew. då var jag elva. nääää) vi pratade om viktiga saker och lite franska och skrattade en del. men mest njöt jag av att ligga nära någon. han kliade mig på ryggen bara sådär. bara utav sig själv kliade han mig på ryggen och jag trodde att jag skulle dö. och bara att på ligga nära nära nära och någons armar runt om och någon som pussar i nacken. 
hans rumskompis vaknade efter ett tag. dumma jävla fanskap. helt jävla efterbliven var han. han såg ut som en typisk spinkig pundarbrat. 
 
och när jag skulle gå sa han att han ville att jag skulle komma dit på kvällen, eller kanske i veckan och jag ba: jaha du kände att det var den. eh. kan vi inte ba ta det för vad det var? 
och haha det var så kul att se hur han verkligen INTE var van vid att personen han låg med ba nä :/ tror inte det :/
men jag sa till honom att han var very welcome att höra av sig om han var ute någon gång och ville gå hem med någon, men att det väl inte riktigt var den att vi skulle börja hänga han och jag. och så fick han en fist bump och så gick jag. 
OCH DET HADE VARIT SÅ GÖTT OM DET SLUTAT SÅ. men det gjorde det inte för jag var tvungen att vända i dörren och ba: eh, förresten. var är jag?
så han skrattade och följde mig ut och pekade och sa att jag kunde ta den och den spårvagnen och bussen och så pussade han mig och så skrattade jag och så gick jag.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0