891

förra måndagen träffade jag timmie efter jobbet. vi satt i hamnen i solen och pratade tills det började regna. 
och på tisdagen efter jobbet träffade jag madde. vi fikade i flera timmar och pratade igenom allt som behövdes pratas igenom. det har hänt en sorglig sak. 
på onsdagen åt jag middag och drack öl med lisa. 
på fredagen åkte jag hem. duschade. blev hämtad av karin i bilen. åkte hem till timmie, hämtade upp honom. åkte tilk karin och lagade tacos. drack vin och åt en massa. timmie och karin hade aldrig träffat varandra förut (haha) men det gick så bra så. hängde på karins rum. bytte kläder och pimplade vin. tillslut åkte vi till stan. blev att vi gick på premiären av villan i stan. träffade så mycket folk. och även folk som var där som jag inte träffade tillexempel storebror. dansade med sandra, kramades med felix, pratade med ellen, hånglade med sebastian, flirtade med random, kissade med karin, skrattade med max. jag går iväg med snyggmax (inte äckelmax och inte kärleksmax) ett tag. när jag kom tillbaka satt karin och timmie och EXTREMhånglade och a det var ju så fint! sen försvann dom på toa ett tag. "på toa". alltså mina kompisar är så äckliga och jag älskar det så mycket, men tydligen hade karin sugit av timmie UNDER TIDEN hon kissade. jag vet ärligt inte vad jag gjorde under den här tiden. fladdrade runt mest. en annan gång när jag kom tillbaka till stället karin och timmie satt på var bara karin kvar och såg askonstig ut. då har dom hånglat så intensivt ATT KARIN BÖRJADE BLÖDA NÄSBLOD. alltså hahahahahaha. så timmie var iväg och tvättade av sig pga FÖR blodig i ansiktet. jag spottade på ett papper och fick rent karin och så fick hon en tampong av mig som hon hade i näsan resten av kvällen. alltså den tjejen. orkar ej. dom åkte hem tillsammans sen. såklart. låg. såklart. det var dom värda. båda två. 
själv åkte jag hem hit. men max och sebastian. och ja. jag låg med sebastian. så kan det gå. han är, om jag ska vara ärlig, en rätt asexuell person. alltså inte det att han är osexig så, mest bara inte sexuell. det kändes lite som att et var min kusin. haha. aja. det har ju ändå varit lite spänning mellan oss sen vi började i ettan (fuck vad länge sen). max var söt och sov på soffan. hjärtat.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0