892

på lördagen kom timmie och karin hit på kvällen efter att jag hade legat i sängen och tittat på lindsay lohan-dokumentären och sovit typ. vi köpte pizza och skrattade åt hur vidriga alla varit kvällen innan och high fiveade på att alla tre hade fått ligga. vi drack en del vin. jag och karin hade vindruvor i. jag sket i att sminka mig och hade på mig en av ivars stora tshirtar. så åkte vi till mölndal. åkte för långt först och skrattade asmycket. tog på oss att vara dom som halsade ur en bag in box medan vi väntade på nästa buss tillbaka. var på lokalfesten ett tag. jag träffade min namne och hade ett moment med filip (men mest var det bara jättekul att träffa honom). karin och timmie låg på toaletten och jag flirtade med en snygging som jag inte minns namnet på. jag och karin kissade i busken fast det fanns toaletter och sen åkte vi. timmie skulle upp och jobba dagen efter. när jag och karin gick av bussen i stan kände vi väl mest att NÄ, den här kvällen är ej över (klockan var kanske två). så vi gick till sticky. ew. aja. vi hittade en kille med VÄRLDENS BÄSTA politiska åsikter (ärligt finns det något sexigare?) (fast han liknade kike lite och det var ju jobbigt) och rökte e-cigaretter (what the fuck är det egentligen) och pratade med en tjej som snart skulle dö (som var så fin) och sen dansade vi jättejättejättemycket. alltså vi var ju så fula. jag var ju totalt osminkad och båda var jättebake. men det är det jag gillar med oss. vi körde på med year of the slut och hittade var sin kille som vi kysste. och sen skrattade vi asmycket åt dom för dom var ju HELT efterblivna. karins hade stånd efter en sek och min lyfte upp mig och bar runt på mig??? sen kissade vi tusen gånger och torkade händerna varje gång på en kvarglömt kofta som vi sen stal innan vi gick därifrån. jag hade under kvällen ringt max och sagt åt honom att komma till oss. han var på docks och hade GÅTT därifrån (hisingen = mordor för mig). jag och karin och kärleksmax åkte till järntorget (eller gick?) och köpte pommestallrik och max köpte en cola till mig. jag och karin hittade en falafelrulle på hållplatsen som knappt var äten på. så vi åt den. JA det var en SÅN kväll med inga gränser. klockan var kanske halv fem och vi kände att vi ville ha lite protein till våra pommes. karin rev av översta biten med handen och slängde till måsarna och hon var så jääävla äcklig verkligen. sen åt hon sina pommes indränkta i sås med handen. vi skrattade så JÄVLA mycket. sen kom vi hem hit. jag ringde lisa för hon hade ringt. hon var ledsen över något som jag inte minns nu. sen somnade vi i min 120säng som så många gånger förut. järngänget. på morgonen åt jag och karin upp våra överblivna pommesfrites och drack upp vinet som var kvar i glasen. vi gjorde asmycket mackor och diskuterade länge länge olika frukostdrycket. skrattade skrattade kramades. låg i sängen och åt och tittade på girls. efter ett tag åkte karin hem (hon skulle på släktträff och jag och max skrattade så mycket för det ska hon ju alltid). jag och max låg kvar. hela dagen egentligen. köttade avsnitt efter avsnitt. kramades. sen gick vi och åt med min familj och familjekompisar och ivar och hans bästis nadja. sen satt jag och max länge länge utomhus. drack te i varsin filt. pratade sent på natten. pappa kom ut och uppdaterade oss om fotbollen då och då. sen gick vi hem till mig. han orkade inte åka hem och jag orkade inte sova själv. bara det där att bli skedad en hel natt (eller tre nätter i rad som det var den gången) är så fantastiskt. det är verkligen det jag saknar nästan mest. 
på morgonen åkte jag till jobbet. max åkte hem. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0