893

jag jobbade på måndag och tisdag. max frågade om jag ville hänga med honom och henkedicken och skatea på måndagen men jag behövde vara ensam och sova tidigt. 
på onsdagen kunde jag inte ta mig iväg till jobbet. omöjligt. sjuk fysiskt och psykiskt. det blev bättre med dagen dock. jag träffade min psykolog på efermiddagen och gick hem därifrån i solen. 
jobb jobb igår och idag. 
och nu är jag äntligen framme vid idag. wow. längesen jag skrev såhär otroligt mycket. och om jag ska vara ärlig känner jag mig lättad. jag behövde detta. bli av med historierna. fylla på med nya. jag ska försöka bli bättre på att skriva. lite varje dag. det mår jag bra av. 
puh.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0