895

alltså ååååå äksar madeleine så mucket. 
vi sa att vi skulle ses och chilla idag, men så kände väl jag att nää. jag fixar inte det. jag behöver göra något, behöver komma ut. så vi sågs och hade en dagsfylla. dagsfyllan blev till middag. jättelänge satt vi på vad som blivit vårt stammisställe och pratade och pratade och öl efter öl och mat. vi hade bara ben och skrattade massor. sen gick vi och köpte frozen youghurt och promenerade genom slottsskogen. 
det är konstigt med slottsskogen. hur jag på varje ställe har någon histora. det var på plikta vi brukade leka med dagis. det var den slingan jag brukade springa när jag var som sjukast i ätstörningar. det var där jag gick min sista promenad med amanda. det var där jag nästan hade sex med martin i labyrinten. det var där jag och karin och max och christin satt med chisitins kompisar och sen hade raptävling med max kompisar. det var där jag åkte moppe hem från en skolgrej i åttan och sen nästan kysste killen hejdå, efter att han lagt mitt hår tillrätta när det blåst av farten utan hjälm. det var där jag träffade sean för första gången, fast utan att hälsa. det var där jag och sean hade vår första date, när jag kom dit mitt på dagen och fortfarande var full och helt bäng av alla piller jag tryckt i mig under nattens bravader. det var där jag berättade för isabella om oscar. det var där jag och tilda satt. det var där jag visade brösten för linus i ettan. det var där jag och niki satt och drack tetravin efter att vi hängt på ssukontoret. det var där jag egentligen skulle ha gått på dagis. det var där jag såg martin för några veckor sedan när han var på date. det var där karin gjorde masken och slog i hakan. det var där jag och min älskade dansgrupp firade valborg 2011. det var där jag och ana ce låg i gräset efter att jag hade visat henne älgarna. det var där jag kissat hundra gånger i buskarna när jag var typ fjorton och jättefull. det var där martin lärde mig åka longboard. det var där jag och karin och max tog så fula bilder och sen kissade i samma buske efter skolavslutningen i ettan. det var där jag satt i flera timmar och inte visste vart jag skulle ta vägen när jag rymde hemifrån i åttan och sen ringde amanda och så satt hon med mig. 
slotts, engångsgrillar, kyssar, bara ben, skratt, gråt, kärlek. tiden går.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0