899

okeeeeej. så jag var på AW igår. herregud. detta jobbet tar död på mig. vi var på bar himmel. det var helt otroligt varmt, och vi gick dit från kontoret. jag bestämde mig för att fuck alla och köpte öl, trots att alla fräscha mäklarbrudar drack rosé. pratade, åt osv. helt plötsligt var bordet inne på fjärdefemte rundan och det var rätt trevlig stämning. såklart var ju den där killen jag legat meds syster där och det var ju pinigt för det känns som att hon förstått. men annars var det bra! jag hängde mycket med maria såklart, och med michaela och claudia. 
framåt kvällen kom christoffer. snälla snälla christoffer. (som jag även drömt en sexdröm om och sen rodnade varje gång vi pratade i en vecka efteråt) och kvällen slutade med att han skulle följa med mig till toaletten och så stod vi där utanför och pratade hur länge som helst (trots att jag var SÅ kissnödig). 
"var bor du nu då?" (är en mäklare så är en)
"fortfarande med mina föräldrar, jag är ju trots allt bara nitton" (han gissade på 23 härom veckan. han blev då genast min favoritperson på kontoret. alla andra i hela världen brukar gissa på ca 16)
"det gjorde jag med när jag var nitton, men en vill ju flytta hemifrån" (han är 25)
"ja, det vill jag verkligen"
"ni har inga planer på att flytta ihop då, du och din kille?"
smooth. verkligen. fast jag tycker verkligen att sånt är mest jobbigt pga en måste liksom, nä. jag är singel. oönskad och oälskad och ej en person folk vill ha.
sen kom vi TYVÄRR fram till han OCKSÅ känner den där killen jag legat med, vars storasyster jobbar på kontoret. och det blev ganska pinsamt när han frågade hur och jag rodnade jättemycket och mumlade något om gemensamma vänner. hm.
sen åkte vi hem. han stannade kvar och jag gick längs avenyn med claudia och michaela och maria. idag har jag varit rätt trött. hela dagen. bokade två möten. det var kul. sen pratade jag i telefon med timmie länge och gick nästan hela vägen hem. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0