900

hemmafest ett hus från martin igår. det var trevligt. det var lösmustascher och beerpongturnering och pinatas. max är ju bäst så jag hade verkligen roligt. snyggmax var snygg och fjortisarna var fjortisar. när nästan alla hade gått, satt vi kvar i soffan och kramades. först jag och max, sen jag och max och sen jag och elin. max klappade mig på benet och vi rökte en del. tillslut låg vi mest och sov, och då kände jag och max att det var dags att gå. vi skrattade jättemycket hela vägen till spårvagnen (favorithobbit) och jag tänkte inte mer än någon sekund på att jag var i princip utanför martins hus/att han skulle kunna gå förbi när som helst/att vi gått där tillsammans innan. jag minns inte riktigt hur vi tog oss hem, med det gjorde vi iallafall. efter två glas vatten somnade vi, och han har skedat hela natten. nu under morgonen har vi tittar på girls och ätit rostade mackor och har like bakisångest. men bättre när man är tillsammans. 
nu ska jag träffa maddo.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0