902

jag vet att det var så jävla dumt. så jävla dumt att dricka fyra dagar i rad, så jävla dumt att inte sova ordentligt på fyra dagar, så jävla dumt att lägga pengar på alkohol, så jävla dumt att träffa martin när jag inte kan ta ansvar för det sen, så jävla dumt att bryta sig in på ullevi, så jävla dumt att sitta i regnet i flera timmar och bli kall, så jävla dumt att ha sex med martin och såra honom, så jävla dumt. allt jag gör är alltid så jävla dumt. herregud vad självhatet är på topp. VARFÖR kan jag inte bara ta hand om mig själv? varför kan jag inte hitta någon mening? varför varför varför är jag så jävla äcklig och dum i huvudet? sämst dotter, sämst ex, sämst på jobbet, sämst vän, sämst som person, sämst. så jävla dum i huvudet. jag vill inte mer. jag vill inte mer jag vill inte mer. 
rädda mig, någon. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0