904

jag vet inte vad jag sysslar med. lagar mat, äter två tuggor, häller diskmedel på och slänger det. skrattar för högt. gråter för sällan. sover inget, sover för mycket. skjuter upp problem. (finns det några problem?) vem vänder en sig till? vad kommer jag ångra och vad kommer jag sakna? 
 
jag är så tom. det känns som att jag trampar vatten. och han höll med. 
röker gräs på nätterna. köper box istället för flaska. klappar folk på kinden. är ensam hemma. kanske för mycket. ingen komtroll, inga gränser, inga planer, inga drömmar, ingen framtid. mörkt. 
 
jag har hår ner till naveln nu. känner inte igen mig själv. utseendet är så annorlunda. (fetare fulare olyckligare). jag försöker omge mig med människor hela tiden (fast ofast har jag inget val). känner mig inte bekväm med någon. går igenom kontaktlistan hundra gånger. vill aldrig sitta vid datorn. hinner inte eller vill inte. läser böcker istället. drömmer mig bort. ibland träffar jag någon som är sjukare än jag i texten. oftast känner jag mig bara sorglig. (det är jag och marguerite och samwise och björn och nina)
 
får sms jag inte svarar på. får sms jag aldrig öppnar. umgås med min storebror. har på mig lisas skor. har köpt nya bhar, nu när jag inte längre har den orimliga storleken 55G. (istället är jag tjockare med mindre bröst. bra deal)
 
har ångest över att jag inte tagit tag i att ta bort min tatuering. vill köpa en världskarta. vill hålla någon i handen. vill sluta känna mig så jävla ensam hela jävla tiden. vill känna att jag gör nytta. vill vara vuxen på riktigt eller barn på riktigt. vill sluta vara så jävla mittemellan. mittemellan bar och vuxen mittemellan glad och ledsen mittemellan frisk och sjuk mittemellan. 
 
är brun. trots ginger. bokar upp mig på date med en annan martin. fast bara över telefon för han är på andra sidan jorden. 
vill vara viktig för någon.
vill vara viktig för mig själv. 

avtryck;
Postat av: glass

<3

2014-07-16 @ 11:56:22

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0