907

jobbet. business med tigrarna. karin hämtar. hem till henne. sova i sked. duscha. släktkalas. skål, presenter, tårta, vin. renee. shakira. vin. byta om. stan. notch. öl. skratt. snygg-filip. kissa i vasaparken. excet. vipkön. hiphopgolvet. kissa. svettiga. karin tog av sig bhn. schlager. martin. snabb kram, fist bump. terassen. britter. "have you lived in america?" max. fuldans. hiphopgolvet. karin springer iväg hela tiden. öl. öl. öl. dansa. svettiga. max och jag. skratt. letar efter karin. ut och röker. karin har hittade john. max smsar med siri. vi bestämmer att han ska gå till henne. jag vill inte följa med. karin. dansa. hittar britten. löser honom. karin med. hon hittar någon annan. och någon annan. jag och john tittar på och skrattar. snart stängning. karin och john står och hånglar och jag vet att hon kommer ha ångest över det sen. "kvart i tre ragget." och där står han. och plötsligt har jag sagt till karin att det är lugnt att hon åker. och plötsligt sitter vi i en taxi hem till honom. småprat och sen hade vi sex. det var väl okej. 
men.
jag vet inte vad jag sänder ut för signaler, eller om jag bara haft otur. men han, precis som josef var rätt våldsam. jag FÖRSTÅR att man gillar olika, och det är okej. men det är en så väldigt specifik sak som verkligen INTE ALLA gillar. då borde man fråga först. med josef var det rät lugnt, också för att det kändes som att jag fick bättre kontakt med honom över huvud taget. vi hade pratat mer. men med den här killen, pontus hette han, var det på ett annat sätt. visst släppte han på strypgreppet när jag bad honom, men den där grejen med att testa först och fråga sen känns inte riktigt lugnt.
han slog mig i ansiktet. 
alltså, det är ingen fara med mig så. och under tiden kändes det mer komiskt eftersom att han uppenbarligen var så jävla dum i huvudet och bara testade det utan att fråga. och dessutom slutade han när jag visade att jag inte gillade det. men nu i efterhand känns det rätt äckligt. vad jag låter folk göra med mig. 
 
jag sov kvar. vaknade. åkte hem tidigt. träffade ellen på bussen. hon skrattade och frågade om det var en walk of shame. 
sen jag kom hem har jag druckit cola och skrubbat hela kroppen. m. livet va. 

avtryck;
Postat av: a

Det är det värsta. När man inser vad man låter folk göra med ens kropp.

2014-07-20 @ 02:49:09

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0