908

jag hatar alla alla alla alla. inklusive mig. 
folk är så dumma i huvudet.
"en måste bara lära sig att leva med att absolut absolut majoriteten är fruktansvärda människor. sålla ut dom ur sitt liv och bara omge sig med dom få som faktiskt är bra"
jag grät. dom tröstade. 
jag står inte ut. jag står inte ut med detta livet. med alla skämt som inte.är.roliga. med alla antaganden. med alla "jag är min egen viktigaste person i ALLA lägen." jag står inte ut med idioter. jag står inte ut med att folk blir ÄNNU större idioter när alkohol och droger är med. jag orkar inte vara rädd längre. jag orkar inte att det gått tre år och snart fyra månader, och jag är fortfarande så sjuk av det. jag står inte ut med göteborg, jag står inte ut med världen. 
jag vill inte mer nu. jag vill verkligen inte. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0