913

jaha. så var även denna veckan över. totalsorgligt liv jag lever.
sov väldigt lite natten till lördagen. satt ju uppe för länge och titade ut genom fönstret. vaknade. låg i solen. pratade med madde. hon var bakis och grinig och hade båkat med jimmy hela natten. pratade med lisa, hon var bakisångest och mådde illa. och jag "kan vi inte gå ut ikväll?" och dom "absolut inte". så jag ringde min stora kärlek max, gick hem, duschade, sov, åt, tog med mig vin och åkte. till max. träffade honom och gomes. vi skrattade drack öl rökte gräs och åt kinder egg. åkte till stan. rullade i ett hörn. skrattade. andra lång. svartis på röda sten. och där dog peppen. jag och max satt och tittade på vattnet och lyftkranarna och bron istället. musik en bit bort. barbent. fnissigt. sen gick vi hem till mig. promenad i natten. borstade tänderna och skrattade i sängen och sen somnade vi. 
idag låg vi i sängen och tittade på girls länge. sen åkte jag in till stan och fikade med emelie. det var faktiskt trevligt. nu har jag lagt mig i sängen igen. trött. på allt. måste sova i natt. veckorna går oväntat fort. 
fan vad jag hatar mig själv.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0