873

jag är hemma från jobbet idag. "migrän". ångest egentligen. inte så vidrig som sist jag var hemma, men potential att bryta ut till något fruktansvärt om jag hade gått iväg. 
ska försöka plugga lite. har tills nu mest legat med fönstret öppet och läst böcker. å vad jag har saknat det. på fredag har jag mitt sista prov. det ska bli så otroligt skönt att bli klar med det. inte helt och hållet så klart. det kommer jag inte bli på många år. men att vara klar för nu. kunna jobba och gå hem och INTE BEHÖVA göra något annat. kunna slappna av. läsa böcker titta på film sova träffa kompisar dricka öl utan att ha ångest över att jag egentligen borde göra något annat. det känns som att det är först då det kommer lätta. allt. jag känner aldirg att jag har tid att skriva. tid eller ork. framförallt inte om sånt som är jobbit, för jag HINNER inte vara ledsen. 
det var det jag menade med om tre veckor blir det enklare, nystart. på fredag har jag mitt sista prov. på lördag åker jag till frankrike en vecka med släkten. efter det känns det som att det mesta kommer att bli annorlunda. 
 
och ni. alla fina. försök vara i solen, det blir en glad av. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0