813

i fredags var jag ute med lisa och amanda. inget extremt, bara öl på linnéterrassen. det var kul att träffa amanda igen, det var himla längesen. det stängde vid ett och vi åkte hem direkt efter. jag tänker att det ska bli skönt med lite sömn och att det inte blev en helkväll. nähä. då slutar det med att jag är uppe till klockan fyra och har telefonsex med martin. SNÄLLA? vem gör så? så himla konstig grej. 
 
igår vart jag konstigt bakis. dessutom trött. så det blev en dag i sängen under täcket med sex and the city. träffade joel någon timme på kvällen och tog en promme. kändes som att jag behöve göra något iallafall. idag ska jag försöka plugga så mycket jag kan. funderar på om jag ska gå ut och köpa typ godis så att jag kan få lite energi och lite pepp. ikväll ska vi hem till farmor och farfar och fira farmor som fyller år imorgon. 
imorgon har jag matteprov. så det är ju.. kul...

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0