824

blev att jag var ute lite med madde i tisdags. lite vin, blev lite middag och ännu mer vin. kvällen slutade hemma hos martin. inget konstigt. no hard feelings. sex. somnade på varsin sida av sängen. vaknade på samma. när jag någon gång under natten vaknade, fortfarande lite full, och tittade på honom, blev det att jag pussade honom på munnen. bara en gång. jag kan inte ens komma ihåg senast det hände. men bara en, och inga fler. kröp in i hans famn, somnade och sov som en bebis hela natten. har inte känt mig hundra bekväm med att sova nära honom det senaste. men nu. å. det var helt fantastiskt. på morgonen hade vi sex. två gånger, SWEET JESUS jag behövde få ligga lite. vi tittade på alla walking dead-avsnitt vi missat. innan jag gick pratade vi lite mer om oss. det känns verkligen bra. igen sa han att han inte var särskilt kär i mig längre. lättnaden. det ska bli skönt att han åker. skulle bara gärna hinna ligga någon mer gång. ärligt även om vi inte samspelar NÅGONSTANS i relationen, så har vi helt fantastiskt sex.
åkte till min psykolog direkt därifrån. tycker så mycket om henne. på kvällen träffade jag sebastian. drack öl. det var nästan oväntat trevligt faktiskt. idag har jag känt mg lite seg. kanske för mycket alkohol. antagligen. men var iallafall på matten idag.

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0