828

skulle ta det lugnt igår. men nej. jag kan ju inte hålla mig ifrån det. träffade rebecka och tänkte fika. blev en tur till systemet istället. satt i hamnen i solnedgången och det var jättefint. problemet var bara att vi inte kunde stoppa där. istället en till tur till systemet och sen ut. vi var på ett ölställe ett tag. skrattade och bytte kläder hundra gånger. sen hånglade jag med en man som var tjugo år äldre än jag inne på toan och bytte nummer.. allt kändes okej och bra och jag var glad (lite för glad). vi gick till stället som ligger granne och träffade timmie och jon. kramades utanför och på en sekund blir jag kalasfull. det gick verkligen bara på ett ögonblick, och så kände jag att den här kvällen kommer definitivt sluta i misär. slutade med att jag stoppade fingrarna i halsen (det är ju det jag gör bäst) och drack vatten ett tag och sen gick vi. kände att jag bara ville hem. dessutom var allt lite mycket, martin var ute, jesper var ute, den där 40åriga mannen smsade och så var timmie och jon med helt plötsligt och min hjärna fixade inte det. kände mig sådär som jag brukade när jag var yngre. drack allt i min väg och brydde mig inte om vem som tog mig på röven. vidrigt. 
kom hem, pappa var fortfarande vaken och tittade på harry potter. jag la mig i soffan och försökte att inte ha ångest. martin ringde någongång under natten. kommer ärligt inte ihåg någonting. jag vet att jag skickade ett sms där jag skrev typ "om du inte hittar någon bättre att gå hem med får du gärna komma hit" efter att han skickat en snap med "besök?". men han hade redan hunnit hem när han fick smset. sa han iallafall. eller så ville han inte. ingen som vet. men lite skönt att han inte kom. jag mår lite för kasst idag för att det skulle ha varit en bra idé. 
 
jag hatar mitt liv. jag förstår inte varför jag gör så här mot mig själv. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0