970

röker mest grönt och prioriterar bort sömnen. ligger med martin och åker mitt i natten för att få sova bredvid honom. som sagt, prioriterar bort sömnen. försöker tänka att jag kan sova SEN. hela tiden SEN. senare. jobbar vad som känns som dygnet runt. spenderar löjligt mycket tid på bussar och spårvagnar. hela tiden på väg. 
börjar snusa (igen), får prosecco av kollegor och förnedrar mig i orangea jackor. hinner inte gråta. ensam hemma.
igår var jag hos michelle på fest. jag och timmie och axel var alldeles för stuk för att fungera och var dom där pundiga i hörnet som inte kunde prata, utan bara fnissade och åt upp allt som fanns. åkte hem tidigt. var hemma två. sov länge. första gången på flera veckor (månader?). 
idag har jag mest tvättat. det gör mig så lugn. älskar verkligen att tvätta. det blir så fint och luktar så gott. annars har jag tovigt hår sen igår. väntar på martin. han har redan varit här en stund förut idag. då duschade vi mest och hade sex. nu kommer han hit igen. jag har en rullad och så tänkte vi gå till kyrkogården och sätta gravljus på dom gravar som inte har några. 
 
"jag önskar verkligen att du förstod hur speciell du är"
"är så trygg i dig"
"vi vill ha kvar dig"
 
försöker tänka positivt. men hinner knappt tänka alls. kanske lika bra. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0