976

och på kvällen ringde han mig. sa att han inte ens varit säker på att jag skulle svara, och att när han kommit hem från jobbet sprungit upp till sitt rum för att kolla om jag tagit med mig mina saker och lämnat, eller om dom var kvar. 
och efter ett tag i telefonen sa han "jag känner att jag nog måste få träffa dig en stund. få en kram. känna att allt är som vanligt igen. får jag komma över?". och så gjorde han det. och vi hade så bra sex och sov så.nära. han hjälpte mig att komma upp sådär extremtidigt som jag inte är gjord för och innan vi gick sprutade han sin parfym bakom örat på mig. det är så töntigt. så otroligt töntigt, men det har varit skönt att känna honom hela dagen. 

avtryck;

vad du kallar dig;
kommer du tillbaka hit?

mailadress; (bara jag som ser)

hur du också en blogg?

det du vill säga;

Trackback
RSS 2.0